The Power to the Real People

The Power to the Real People

miercuri, 19 mai 2010

Revenire...

ok, ok...stiu ca am lipsit cam mult, dar cei de o seama cu mine stiti ca a fost perioada tezelor!
Astazi am chef sa scriu, insa am foarte multe subiecte, de nici nu stiu de ce sa ma apuc.
Sa vorbesc de toata nebunia asta cu greve, manifestari si altele de acest fel, nu prea imi vine, caci e treaba de adulti si apoi, noi, acestia mai "mici" putem sa ne aducem aportul altfel.Pot doar sa spun ca ,intr-adevar, e de "cacat" ce se intampla (asta ca sa citez pe o fetita pe care am deranjat-o acum ceva timp si sa folosesc epitetele ei).
In rest oricum totul e atat de complicat , in sensul in care , fiecare parte o canta pe a lui si, de fapt, nimeni nu are o solutie.Si aici ma opresc cu acest comentariu...
Sa vorbim de prietenie!Parerea mea ca _prieten_ este un cuvant care este folosit cu prea multa usurinta .Prietenia este ceva adevarat, pur(adica nu pe interes).Prietenul trebuie sa te ajute si sa primeasca ajutor.Daca stii ca a luat-o pe o cale gresita si-i esti prieten, atunci trebuie sa tragi ...alarma, nu? ce rost are sa-i canti in struna? e prieteneste?
Hai da facem prostii impreuna ca suntem prieteni.Cine zice ceva de rau?...lasa ca te apar eu, ca doar esti prietenul meu!pai? se poate?Cam asa merg lucrurile la varsta asta.Dar e ok?introduc iar argumentul droguri (ca e la mosa!).Nu ma crezi?Sunt o groaza de mucosi care isi fac rau, ca e la moda, ca trebuie sa se integreze in anturaj...dar sa fim seriosi, cine are nevoie de un asemenea anturaj?cei slabi, normal si nu ma refer la greutate.
Ca sa nu aud comentarii, va spun ca eu cunosc astfel de personaje.Teribilism, lipsa unei afectiuni, frustrarea si anturajul ii aduc sa recurca la aceste "descarcari" cum le numesc ei.
Si atunci intreb, publicul cititor, unde sunt prietenii?
Studiaza despre droguri, culeg informatii despre ce iti aduc benefic acestea , compun melodii despre asta, poezii, au vise si teluri doar legat de asta.E normal? Are cineva tupeu sa zica: "E normal?"No way!pentru ca nu e normal.Normal e sa ai procupari, hobbiuri, pasiuni etc...dar nu legate de cum sa te droghezi.Sa fim seriosi, sunt atatea lucruri de care putem sa ne "lipim".

Ca intotdeauna astept comentarii si Pro si Contra!

Un comentariu:

  1. Hi hi hi.

    Nu, nu cred ca e o schimbare de atitudine.
    Citeste postarea cu " teza " si o sa te convingi. :))
    Dar raman la parerea mea, frustrata nu sunt.
    Si inca ceva :D ( si aici se leaga oarecum si de postarea asta), data trecuta uitasem sa mentionez ca NU ma droghez :)) si din cate imi amintesc ai zis tu ceva de genul (ultimelor randuri pe care le-ai scris mai sus) despre mine si prietenul meu. Si in ciuda faptului ca sunt documentata in "d'ale drogurilor" nu, nu am o pasiune pentru ele. Si chiar daca "studiez despre droguri" si "culeg informatii despre efectele lor benefice", nu le consum. Recunosc, am incercat cate ceva si asta doar pentru ca intotdeauna cand ii spuneam cuiva " bai, las-o mai moale cu fumatu'" sau... " bai, nu crezi ca ai putea sa te distrezi si fara pastile?" mi se raspundea foarte sec: " Nu ai mai spune asta daca ai incerca si tu...". Si apoi... am incercat :D M-am documentat destul de binisor. :-? Si... macar le pot aduce argumente bunicele, atat pro cat si contra consumului de droguri. Alea pro ar fi exclusiv asupra ierbii.

    PS- stiu ca tu ai generalizat aici si nu, nu m-am simtit. Dar vroiam sa subliniez faptul ca nu mi se pare ceva rau in a "studia despre droguri" si in a " culege informatii despre ce iti aduc benefic".
    Partea cealalta cu poeziile si melodiile dedicate drogurilor si cu visele si telurile legate exclusiv de narcotice... E un picut exagerata, dar are un sambure de adevar.

    PPS- "asta ca sa citez pe o fetita pe care am deranjat-o acum ceva timp si sa folosesc epitetele ei".

    Hi hi, nu m-am simtit deranjata in nici un fel de tine. Accept atat pareri pro cat si contra. Atat laude cat si critici. Si nu ma intelege gresit, prin tot ce am zis NU am negat cele spuse de tine, ci pur si simplu mi-am spus propria parere. Stii tu: "Ca intotdeauna astept comentarii si Pro si Contra!"
    Ba mai mult, m-am bucurat in sfarsit ca exista si persoane care sa nu ma ridice in slavi degeaba. Pentru ca sunt constienta ca nu am un vocabular extraordinar de cultivat si pe ici, pe colo am si cate-o greseala gramaticala, mai mult sau mai putin grava, din neatentie, graba sau chiar din pura nestiinta. :D Si atunci cand aud si cateva critici, intr-un fel ma motiveaza. So... merci.

    Bye!

    RăspundețiȘtergere