The Power to the Real People

The Power to the Real People

duminică, 25 aprilie 2010

Completare

Viata? cu totii o traim.Sau nu?Depinde de noi!Cuvantul magic este DA!Alege sa spui DA!Lasa cuvantul DA sa intre in viata ta!Gasesti tot felul de scuze si spui NU.Asta NU e bine, asta NU imi place, asta NU imi convine...dar ce iti place?...hmmm...te pune pe ganduri , nu?
Asta e perioada cea mai potrivita pentru intrebari?
Imi plac prietenii!stii macar ce inseamna cuvantul PRIETEN?

Un comentariu:

  1. Well... Nu e obligat nimeni sa intre pe blogul meu :D Cei care tin neaparat sa ramana curatei intr-o societate jegoasa... nu au decat sa incerce. Si apropo, iti pot vorbi in orice fel doresti, cu orice exprimare si dialect preferi, insa mesajul ar fi acelasi.
    Si inca ceva.... nu cred eu ca ai stat tu sa citesti tot ce am scris eu pe blog ca sa vezi cam ce gandesc, caci in esenta mesajul nu era atat de emo pe cat l-ai interpretat tu.
    Recunosc am cateva postari in care exprim ceea ce simt si da... stiu, suna destul de emo si de cum mai vrei tu sa ii spui, insa sunt legate de sentimentele pe care le am in acea clipa si nu intotdeauna. Si oricum, iti repet: nu are nici cea mai mica legatura cu frustrarea... ;))

    Cat despre reclama reciproca... Pai da, exact! Asta a fost felul meu de a-ti multumi.

    Bye!

    RăspundețiȘtergere